Piątek

Autor: Marylland , piątek, 28 września 2012 07:58

Witam ponownie.
Jutro szykuję się impreza u mojego kolegi. Właściwie nie wiem po co tam idę.
Chyba by pobyć z chłopakiem.
I degustować piwo.
(Oczywiście jak kultura nakazuje jedynie 1 piwo... ew. 2)

Ojciec śmieje się że zostanę informatykiem bo skasowałam mu "babylon search", z którym niby się męczył od miesiąca.
Ta jasne... męczył się nic z tym nie robiąc.
I kto tu jest leniwy?

Ostatnio naszej polonistce to się chyba przyda jakaś marichuana czy coś takiego.
Bo meliska jej już nie pomaga...drze się na nas za byle gówno , robi nie zapowiedziane kartkówki.
Drze się do nas, że nieukami jesteśmy.
Ja już nie wspominam kto powiedział że ptak nie jest zwierzęciem.
Przecież to 2 latek wie o.o
 Mam wrażenie że w naszej szkole większość nauczycieli uczy po znajomości.
Co jak dla mnie jest dziwne.


Nadal rodziców na come nie namówiłam.
Niestety ... wisi to pod wielkim znakiem zapytania.


Nic ciekawszego się nie dzieje... no zaraz lecę w Far Cry pograć.

0 Response to "Piątek"

Prześlij komentarz