Piątek ( 1 dzień opieki RealCare Baby)

Autor: Marylland , piątek, 19 października 2012 10:10

Dzisiaj zdjęli mi gips <yey>.

A więc przechodząc do sedna sprawy w ten weekend opiekuję się lalką
Realcare baby II.
To jest ta lalka z tych amerykańskich filmów, co trzeba nią się zajmować.
Dokładniej karmić , przewijać, lulać ( nie miałam jeszcze) i klepać by jej się odbiło.
Ja jako osoba lubiąca wyzwania wzięłam poziom hard.
Podobno przy tym jest noc nieprzespana , cały czas coś chce.
Nie wiem...może to się dopiero ma zacząć piekło... ale póki co teraz lalka leży sobie sama spokojnie 20 minut,a wcześniej przeszło godzinę.
Przerw pięciominutowych nie liczę.
Najlepsze było gdy ją nakarmiłam , szybko pobiegłam do kibla.
No i zaczęła ryczeć <ok>.
W sumie jak do teraz ( lalka włączyła się o 16)
miałam
2 x karmienie
1x przewijanie
2 x odbijanie
i sama nie wiem co w samochodzie.
Lalka zaczęła wyć no przyłożyłam ID.
No i się za sek uciszyła.
Może chciała lulania , a my w Polsce wiecie jakie mamy  drogi ...

Macie jakieś pytania ?
Chętnie odpowiem 

2 Response to "Piątek ( 1 dzień opieki RealCare Baby)"

Anonimowy Says:

Odczuwam tak bezbrzeżną nienawiść do dzieci, że moja lalka przy pierwszej próbie płaczu zaliczyłaby upadek z czwartego piętra. :)

Marylland Says:

Oj moja w nocy tak mnie wkurzyła że też miałam ochotę to zrobić -.-'

Prześlij komentarz