Wtorek

Autor: Marylland , wtorek, 2 października 2012 05:14

Wróciłam ze szkoły.
Zaraz lece z pasmi i się biore za lekcje.
 
 
Fajna piosenka leciała w MTV Rocks ... znajdziecie ją na dole .
 
 
Ostatnio znowu jakos zaniechałam na gę na gitarzę.
Może dlatego, że struny brzmia już masakrycznie no i zgubilam moje ulubione kostki :c.
Tortexa i max-grip ... jak ktoś gra to je polecam .
 
 
Zamierzam wziąść udział w konkursie na
Zagłosujecie jak dam linka wam ?
 
Dzisiaj dyrka przyszła na nasze lekcje ...
a zeby tylko dyrka jeszcze babka od polaka no i pedagog.
Chciały porozmawiać dlaczego się nie uczymy.
No i ja jako jedna z tych odważnych powiedziałam coś że za dużo nam o tym egzaminie się mówi.
Ogółem chciałby byśmy mówili w czym jest problem.
Taaa.... a potem dyrka rzuciła się do mnie że mówie co myslę o.O
Aż miałam jej ochotę powiedzieć, że dziękuję za kompement.


0 Response to "Wtorek"

Prześlij komentarz