Wtorek

Autor: Marylland , wtorek, 16 października 2012 10:21

Nadzieja matką głupich.
Oby nie tym razem.

W piątek może skończę z elektroniczną lalką<oł yea>
będę dziecko niańczyć.
Ciekawe jak się sprawdzę jako matka <ok>
Jak nie w ten piątek to za tydzień.
No i gips mi w piątek zdejmują.

Dzisiaj chyba nic nowego z biologii nie biorę...nie mogę się skupić.
Trochę mi pewne rzeczy mózg zawalają.

Dzisiaj miałam koszmar, że mojego jednego psa potrącił samochód.
Najgorsze jest to, że mój pies strasznie lata za samochodami i nie zawsze w porę to zauważę.
Kiedyś tak biegł za samochodem, że się wywalił...i biegł z podkuloną łapą.
Prawie płakałam .
Przy dzisiejszym spacerze to było zero słuchawek i tylko patrzenie naokoło.

Dobra kochani.... mam fejsbuka bloga ... zaraz link dodam obok, lekko pozmieniam.

btw. Czytałyście "trudną drogę z piekła" ?
Ja przeczytałam raz , ale za drugim to już z obrzydzenia nie mogłam wytrzymać.
 

3 Response to "Wtorek"

Anonimowy Says:

Nie, nie czytałam. Moja przyjaciółka czytała. :)

marta ćwierz Says:

nie czytałam, dlaczego obrzydliwe..?

Natalia13 Says:

tO BYŁ TYLKO SEN ALE JEŻELI TWÓJ PIES JEST TAKI RUCHLIWY TO MUSISZ MIEĆ OCZY DO OKOŁA GŁOWY :) Ogółem blog fajny zapraszam di mnie http://zjednoczona.blogspot.com/

Prześlij komentarz