Brak mnie było...

Autor: Marylland , wtorek, 6 listopada 2012 09:51

Zwaliło się na mnie sporo spraw.
1- konkurs z biologii ,
2- próbne egzaminy gimnazjalne ( taak , stresuję się lekko przed nimi bo źle wypaść nie chcę )
3- jakiś nawał projektów wymyślonych przez moich kochanych nauczycieli.
YEY!


A tak ogółem pewna osoba namówiła mnie na kanał na yt.
Pierwszy pomysł ? głównie jakieś zrób to sam. 
Inny pomysł? właściwie brak, własnego fejsa nie chcę na razie pokazywać.

Dochodzę po tym wszystkim do siebie... jakoś już jest lepiej.
 Trochę żalu jest... ale życie toczy się dalej.


   

A więc chcecie jakiś ważny temat na blogu poruszyć ;>?
Cokolwiek?

3 Response to "Brak mnie było..."

marta ćwierz Says:

osobiście strasznie lubie wszelaki diy, więc jestem za :)
a co do próbnych - nie ma się czego bać, to naprawdę nic starsznego. Nauczyciele straszą, bo jakies parcie na to mają, ale jak dochodzi co do czego to trzeba wyluzować i naprawdę idzie dobrze :)

Anonimowy Says:

Też piszę za tydzień egzaminy gimnazjalne. Najbardziej boję się matematyki. A kanał co całkiem dobry pomysł. Może nagrywaj covery?

Unknown Says:

Witaj! :D Przyznałam Ci wyróżnienie Liebster Blog.
http://immortalstyle.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
Zachęcam do wzięcia udziału we wspólnej zabawie. :)
Pozdrawiam.

Prześlij komentarz